Sonntag, 10. März 2013

Carl Rogers. diss.

>>>>
>>>> Titel:
>>>> The pacifism of John Wyclif
>>>> Autor:
>>>> Rogers, Carl R.
>>>> Schlagwörter:
>>>> Dissertations ; Academic History
>>>> Inhalt:
>>>> [60] leaves ; 29 cm.
>>>> Veröffentlicht:
>>>> 2007-03-28T20:53:05Z
>>>> Dokumentart:
>>>> Thesis
>>>> Sprache:
>>>> en
>>>> URL:
>>>> http://digital.library.wisc.edu/1793/7186
>>>> Datenlieferant:
>>>> University of Wisconsin: Digital Collections
>>>>
>>>> via base

>>>>
>>>> The pacifism of John Wyclif
>>>> CR Rogers - 1924 - en.scientificcommons.org
>>>> Publication View. 21391993. The pacifism of John Wyclif (1924).
>>>> Rogers, Carl R. Abstract. [60]
>>>> leaves ; 29 cm. Publication details. Download,
>>>> http://digital.library.wisc.edu/1793/7186. Repository,
>>>> MINDS @ UW (United States). Keywords, Dissertations, Academic History.
>>>> Type, Thesis ...
>>>>
>>>> via google
>>>>
>>>>

>
> Theo Gehm, Fifteen Years after...
> Morus Markard, Wind of change
> beide in FKP 32, 124ff, 134ff
> Rainer Bäcker: Therapie zur Normalität... FKP 21, 107ff
>

>>
>> Die Universitätsbibliothek veröffenlicht halbjährlich eine Liste der
>> Dissertationen und Habilitationsschriften der Universität Stuttgart.
>> Die Einträge sind nach Fakultäten gruppiert und enthalten, wenn die
>> entsprechende Online-Ausgabe im Hochschulschriftenserver der
>> Universität Stuttgart (OPUS) eingestellt wurde, einen anklickbaren
>> Link zum Volltext.
>>

+

Titel:
Using mLearning and MOOCs to Understand Chaos, Emergence, and
Complexity in Education
Autor:
Inge deWaard ; Sean Abajian ; Michael Sean Gallagher ; Rebecca Hogue ;
Nilgün Keskin ; Apostolos Koutropoulos ; Osvaldo C. Rodriguez
Schlagwörter:
Mobile technology ; complexity ; mLearning ; MobiMOOC ; MOOC ;
collaborative learning ; chaos theory ; emergence
Inhalt:
In this paper, we look at how the massive open online course (MOOC)
format developed by connectivist researchers and enthusiasts can help
analyze the complexity, emergence, and chaos at work in the field of
education today. We do this through the prism of a MobiMOOC, a
six-week course focusing on mLearning that ran from April to May 2011.
MobiMO... Alles anzeigen
Verlag:
Athabasca University
Erscheinungsjahr:
2011
Quelle:
International Review of Research in Open and Distance Learning
URL:
http://www.doaj.org/doaj?func=openurl&genre=article&issn=14923831&date=2011&volume=12&issue=7&spage=
http://www.irrodl.org/index.php/irrodl/article/view/1046/2026

1003 via base

Keine Kommentare: